Thursday, April 15, 2021

ساید شیفت لیفتراک

 

ساید شیفتها جهت جابه جایی عرضی پالت‌ها به وسیله حرکت شاخک لیفتراک در محیط هایی که این دستگاه قدرت مانور پذیری زیادی در جهت افزایش بهره وری و افزایش کارایی با کاهش زمان و هزینه های کار نمی‌باشد بکار میرود.

از مهمترین اهداف و مزایای استفاده از ساید شیفت میتوان به  کاهش زمان هندلینگ و بهبود قدرت مانورپذیری لیفتراک ، افزایش سرعت بارگیری و تخلیه بار با حرکت شاخک ها به سمت چپ و راست، استفاده بهینه از فضای انبار، کاهش سایش و استهلاک در لیفتراک اشاره نمود.

از ساید شیفت‌ لیفتراک می‌توان برای جابجایی بارهای سنگین در قفسه‌ها بدون نیاز به جابجایی لیفتراک استفاده کرد برای همین منظور امروزه بسیاری از لیفتراک ها توسط سازندگان این نوع دستگاهها مجهز به سایدشیفت می شوند تا در برداشتن و تخلیه بارهای سنگین دقت بیشتری داشته باشند. اگر در یک لیفتراک این الحاقیه وجود نداشته باشد، می‌توان به عنوان یک اتصال اضافی بر روی آن نصب گردد. ساید شیفت لیفتراک این توانایی را به اپراتور میدهد که بدون تغییر مکان لیفتراک ، بتواند شاخک ها را 20 سانتیمتر به راست و چپ هدایت کند که این امر باعث افزایش عمر مفید گیربکس ، افزایش قدرت مانور دستگاه و صرفه جویی در زمان می شود .

آذران پیشرو صنعت تبریز نظر به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه تولید و فروش الحاقی لیفتراک در تناژهای و ابعاد مختلف برای لیفتراک های 2 الی 7 تن نموده است .در این راستا الحاقی ساید شیفت Side Shifter را برای سهولت انجام کارهای به شرکت ها و کارخانجات پیشنهاد می کند .

این ساید شیفت ها به راحتی بر روی لیفتراک تویوتا ، لیفتراک کوماتسو ، لیفتراک سپاهان ، لیفتراک زوم لاین ، لیفتراک سهند ، لیفتراک دوو دوسان، لیفتراک هلی ، لیفتراک های برقی ، لیفتراک های دیزل و لیفتراک ها دوگانه سوز نصب میگردند.

No comments:

Post a Comment