Sunday, May 19, 2024

تولیدکنندگان لوله های برق و اتصالات ساختمانی

 لوله فولادی برق


یکی از المان هایی که امروزه در صنعت برق به وفور استفاده می شود، انواع لوله برق می باشد که با توجه به متریال استفاده شده در آن نام گذاری می شوند. در صورتیکه جنس تشکیل دهنده لوله های برق را فولاد تشکیل دهد، به این نوع لوله ها، لوله های فولادی گفته می شود. به عبارت دیگر لوله های استوانه ای توخالی با قطر دایره ای هستند که از ویژگی های آنها می توان به مقاوت و استحکام بالای آنها اشاره نمود. ویژگی های لوله های فولادی باعث شده است که از آنها برای انتقال آب، گاز و محافظت از سیم های برق استفاده نمود.


از لوله های فولادی برق بیشتر در موارد زیر استفاده می شود :

  1. ساختمان های اداری
  2. فروشگاه ها
  3. هتل ها
  4. بیمارستان ها
  5. منازل

و




کاربرد لوله فولادی برق


عبور سیم و کابل برق از بخش های مختلف یک ساختمان، بایستی با در نظر گرفتن موارد ایمنی همراه بوده و تا حد امکان باید شرایطی را فراهم کرد که از آسیب وارد رسیدن به بدنه آنها و قطع شدن احتمالی اتصالات جلوگیری کرد. یکی از راه حل ها مناسب استفاده از لوله فولادی برق می باشد، که سیم های برق از داخل انها عبور کرده و در مسیر مورد نظر هدایت می شوند. جنس این لوله ها اغلب از فلزات می باشد تا در برابر نوسانات دمایی، رطوبت و همچنین ضربه، فشار مقاومت ایده آلی داشته باشد و از کابل های برق در شرایط مختلف از جمله آتش سوزی محافظت کند.


این نوع لوله معمولا به صورت روکار مورد استفاده قرار می گیرد و مواقعی استفاده می شود که استحکام مکانیکی زیاد مورد نظر باشد. لوله های فولادی برق در دو نوع ساده و گالوانیزه به طول های 3 و 6 متر ساخته می شوند. ​اندازه این لوله ها با استاندارد PG ​در سایزهای 11 ، ​13.5، 16 ، 21 ، 29 ، 36 ، 42 و 48 ​ارائه می ​گردد. لوله های مشکی در جاهای خشک و گالوانیزه در جاهای مرطوب استفاده می شود.



مزایا و معایب استفاده از لوله فولادی برق


هرکدام از انواع لوله و اتصالات برق مزایا و معایبی را همراه خود دارند. در این میان لوله‌های فولادی برق نیز در مقایسه با سایر لوله برق دارای مزیت‌هایی می باشند که از مهمترین انها می توان به موارد زیر اشاره نمود.


  • این لوله های بعنوان لوله های نشکن شناخته می شوند و می‌توانند در مقابل ضربه، رطوبت، مواد شیمیایی و … از سیم‌ها و کابل های برق محافظت کند.
  • تعمیر و ترمیم سیستم‌های سیم‌کشی با وجود استفاده از لوله‌های فولادی راحت‌تر خواهد شد.
  • استفاده از لوله‌های فولادی برق به نظم بخشیدن سیستم سیم‌کشی کمک زیادی می کند.
  • لوله های فولادی برق دارای طول عمر بالایی هستند.
  • امکان استفاده مجدد از این لوله‌ها وجود دارد.

در کنار تمامی مزیت‌هایی که لوله‌های فولادی برق دارند می‌توانند معایب و ایراداتی نیز داشته باشند که از مهم‌ترین آنها می توان به : بالا بودن هزینه‌های لوله‌کشی، رسانا بودن لوله و امکان بروز اتصالات در صورت آسیب دیدن سیم، نداشتن قابلیت خم شدگی و … اشاره نمود.

تولیدکنندگان لوله برق گالوانیزه


لوله فولادی خاور نو


لوله فولادی خاورنو که با نام لوله گالوانیزه نیز شناخته می شود از انواع لوله های برقی است که به دلیل استحکام بالا دارای کاربرد گسترده تری نسبت به انواع دیگر می باشد زیرا این لوله ها همانند یک پوشش عمل می کنند و وظیفه دارند هادی ها یا سیم هایی را که از درونشان می گذرند در برابر تماس مستقیم افراد و آسیب دیدن آنها محافظت نمایند. استفاده از لوله های فولادی معمولا در کارخانه ها ، کارگاه های صنعتی ، فروشگاه ها ، هتل ها ، بیمارستان ها و غیره رایج است و بیشترین کاربرد آنها در محیط های صنعتی است زیرا در برابر فشارهای مختلف دارای مقاومت بالایی می باشند.
لوله فولادی خاور نو 
در دو مدل گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می شود که هردو قابلیت تحمل فشار بالایی را دارندو در اثر هرگونه نیرو یا ضربه ای نمی شکنند بنابراین در فضاهایی که نیاز به استحکام و حفاظت بهتر از سیم ها و کابلهای ساختمانی خود دارید بهتر است از لوله های فولادی یا لوله گالوانیزه خاورنو استفاده نمایید.


تولیدات این شرکت انواع لوله و اتصالات فولادی برق ، لوله های ضد انفجار ، انواع لوله گالوانیزه سرد و گرم ، لوله های پلیکا و غیره می باشد.




لوله فولادی منصوریان


لوله گالوانیزه منصوریان یکی از پرمصرف ترین ادوات مورد نیاز خطوط انتقال برق ، مخابرات ، تلفن ، اینترنت ، کابل ارت و غیره می باشد که با بیش از 40 سال سابقه در زمینه تولید لوله های فولادی برق منصوریان توانسته است پرچمدار تولید این محصول در ایران شود. تولید انواع لوله گالوانیزه منصوریان مطابق با استانداردهای روز دنیا صورت می گیرد و از دستگاه ها آلمانی در خط تولید این شرکت استفاده می شود. انواع لوله فولادی منصوریان برای عبور تجهیزات برق در محیط های صنعتی انتخاب مناسبی است زیرا این محصولات در دو نوع گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می شوند.


انواع لوله گالوانیزه منصوریان شامل محصولات زیر می باشد :

  • لوله گالوانیزه سرد منصوریان
  • لوله گالوانیزه گرم منصوریان
  • لوله برق رنگی ( مشکی ) منصوریان
  • اتصالات فولادی مانند انواع زانویی ، انواع بوشن ، انواع بست ، درپوش و غیره




لوله فولادی پایپ نوران


شرکت پایپ نوران با اتکا به دانش روز و تجربه با استفاده از امکانات و توان بالای مهندسی در زمینه تولید: سینی کابل، نردبان کابل، سی چنل، پریز کف خواب، انواع بست ، لوله های فولادی برق، لوله های شلاقی (فلکسیبل) و متعلقات مشغول به فعالیت میباشد.


پایپ نوران سال هاست در زمینه تولید انواع لوله های برقی فعالیت دارد  و در ساخت این محصولات موفق به دریافت گواهینامه ISO9001:2008 از شرکت TUV آلمان گردیده است ، محصولات تولیدی پایپ نوران به شرح زیر می باشد :

  • لوله گالوانیزه پایپ نوران سرد
  • لوله گالوانیزه گرم پایپ نوران
  • لوله مشکی
  • انواع اتصالات مربوط مانند زانویی ، سه راهی ، گلند فلکسیبل
  • جعبه تقسیم آلومینیومی




لوله و پروفیل سپنتا


پیدایش صنعت لوله و پروفیل فولادی در ایران، در اوایل دهه چهل خورشیدی را باید متقارن با تأسیس شرکت صنعتی سپنتا به عنوان اولین تولید کننده پروفیل در ایران دانست. به گونه­ ای که نام سپنتا مترادف و جایگزین نام پروفیل فولادی در آن دوره رواج داشت و تا سالها بعد نیز انواع پروفیل­ ها را به نام ”سپنتا“ می­شناختند. این شرکت در سال 1339 تأسیس و کارخانه تولیدی آن در تهران در سال 1340 به بهره برداری رسید.


این شرکت با نام شرکت لوله و پروفیل سپنتا تهرانبا ظرفیت رسمی 140 هزار تن انواع لوله و قوطی و پروفیل فولادی و لوله گالوانیزه فعالیت می­نماید. این شرکت با داشتن 13 خط لوله­ سازی و 5 خط پروفیل سازی و 9 خط تست هیدرواستاتیک، 3 دستگاه خط تست ادی کارنت و سه خط تولیدی لوله گالوانیزه و اخذ گواهینامه های استاندارد ملی در این صنعت شامل استاندارد اجباری 3360 برای لوله ­های گاز خانگی، استاندارد اجباری 3574 برای لوله ­های گاز شبکه، استاندارد اجباری 7336 برای پروفیل­های در و پنجره و استاندارد اجباری 3765 برای لوله­ های فولادی گالوانیزه و اخذ تأییدیه شرکت ملی گاز ایران برای تولید لوله­ های با استاندارد API انواع لوله­ های سیاه شوفاژی، گازی و گالوانیزه و لوله و قوطی­­ های مبلی و قوطی و پروفیل­ های صنعتی را تولید می ­نماید.




گروه صنعتی دُرپاد تبریز


کارخانجات گروه صنعتی درپاد تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز درسال 1380 در زمینی به مساحت 40 هکتار با هدف تولید ورق گالوانیزه، انواع لوله های گالوانیزه، مبلی، صنعتی، آبرسانی، انواع قوطی های مربع ومستطیل(صنعتی وساختمانی)،انواع پروفیل های باز و بسته، گاردریل و مقاطع خاص از جمله بیضی با ظرفیت 710 هزار تن در سال تاسیس شد . از تولیدات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:


  • ورق گالوانیزه به ضخامت 0/5 الی 5 میلیمتر
  • لوله و پروفیل مربع و مستطیل مبلی
  • لوله های صنعتی درزجوش
  • لوله های گالوانیزه از سایز 1/2 الی 4 اینچ
  • لوله های آب و گاز از سایز 1/2 الی 4 اینچ
  • انواع میلگرد ساده و آجدار از سایز 8 الی 32 میلی متر
  • لوله های درز مخفی از سایز 1/2 الی 2 اینچ




گروه صنعتی تولیدی سپاهان


شرکت گروه صنعتی سپاهان به عنوان یک شرکت معتبر خصوصی با بهره گیری از ثبات مدیریت و کادر متعهد و متخصص با افتخار توانسته است از پیشگامان فناوری لوله و پروفیل فولادی ایران باشد.این شرکت با ظرفیت تولید سالانه ۴۲۰,۰۰۰ تن ،در زمینی به وسعت ۱,۳۲۰,۰۰۰ متر مربع در مجاورت شهر اصفهان واقع شده است.


تولیدات شرکت گروه صنعتی سپاهان شامل انواع لوله های فولادی با درز جوش مستقیم از قطر ۱۲ الی ۲۲۰ میلی متر، قوطی های مربع و مستطیل و انواع پروفیل هاست. این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ، در حال بهبود مستمر محصولات موجود و معرفی محصولات جدید است. محصولات تولیدی این گروه در صدر کیفیت صنعت لوله و پروفیل ایران قرار داشته و ضمن انطباق با استانداردهای جهانی به کشورهای اروپائی، آفریقایی و آسیایی به خصوص منطقه خاورمیانه صادر می گردد.




شرکت نورد و لوله اهواز


شرکت نورد و لوله اهواز در سال ۱۳۴۶ به منظور تولید کلاف ورق گرم فولادی، لوله‌های سیاه، گالوانیزه، گاز و پروفیل تاسیس و در مهرماه ۱۳۵۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. شرکت نورد ولوله اهواز با نیم قرن تجربه در امر تولید محصولات فولادی، با بالاترین کیفیت و طبق استانداردهای بین‌المللی محصولات خود را عرضه می‌کند.


اساسی‌ترین هدف شرکت بهبود مستمر کیفیت فعالیت‌ها، به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتری است که دریافت گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ISO 18001 مؤید این واقعیت است. از تولیدات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کلاف ورق گرم فولادی
  • کلاف ورق گرم اسیدشویی شده و روغنی
  • تسمه ورق تخت
  • لوله‌های سیاه و پروفیل
  • لوله‌های گالوانیزه بدون دنده و گالوانیزه دنده شده:
  • لوله‌های گاز
  • پروفیل چهار گوش با مقاطع مربع و مستطیل



کارخانه لوله و پروفیل ساوه


کارخانجات نورد و پروفیل ساوه در سال 1354 با هدف تولید انواع لوله و پروفیل های فولادی با ظرفیت تولیدی 50.000 تن در سال تاسیس و بهره برداری گردید. مدیریت این کارخانه در راستای استراتژی توسعه بازار و افزایش تنوعات محصولات و نفوذ به بازارهای صادراتی برنامه ریزی دقیق خود را در جهت سرمایه گذاری با هدف ارتقاء کیفی و کمی محصولات آغاز نموده و هم اکنون حاصل تلاش و برنامه ریزی دقیق مدیریت این شرکت دستیابی به ظرفیت 2.000.000  تن در سال انواع مقاطع فولادی در سایزهای گوناگون می باشد. از محصولات این شرکت می توان به گزینه ای زیر اشار نمود:


  • پروفیلهای درب و پنجره
  • پروفیلهای فرم دار صنعتی
  • قوطیهای مربع مستطیل صنعتی و ساختمانی
  • لوله های فولادی گاز خانگی و آبرسانی
  • تولید انواع لوله های صنعتی
  • لوله های فولادی گاز شبکه



فروش لوله های برق و اتصالات ساختمانی



لوله‌های گالوانیزه به طور گسترده در برق کشی انواع ساختمان برای عبور امن سیم‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها برای نصب و راه اندازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و سیم کشی تابلو‌های برق کاربرد دارندشرکت آداک تجهیز افلاک مهر تبریز با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع لوله فولادی برق در ابعاد و ندازه های مختلف را در برنامه کاری خود قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع لوله فولادی برق میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.



No comments:

Post a Comment