Saturday, June 1, 2024

لوله پی وی سی سه ستاره سمنان

 


لوله پی وی سی سه ستاره سمنان

پی وی سی PVC که در شیمی با نام پلی وینیل کلراید شناخته می شود، نوعی از پلاستیک می باشد که موارد استفاده بالایی دارد، پی وی سی به صورت کاملا تصادفی توسط یک شیمیدان آلمانی به نام Eugen Baumann در سال 1872 کشف شد. در اوایل قرن بیستم شرکت B.F. Goodrich با اضافه کردن مواد دیگری به آن توانست میزان انعطاف پذیری پی وی سی را بالا ببرد و این امکان را برای این ماده پلاستیک ایجاد کرد که برای اهداف تجاری از آن استفاده شود. پی وی سی از ارزشمندترین محصولاتی می باشد که صنعت پتروشیمی بکار برده می شود.

از صنعت هایی که از پی وی سی در آن بسیار استفاده می شود می توان به صنعت ساختمان سازی اشاره نمود. پی وی سی بدلیل سادگی سرهم بندی و  ارزان بودن در صنعت هایی همانند صنعت ساختمان سازی به وفور استفاده می شود. جنس این ماده پلاستیک می باشد که به آن نرم کننده و روان کننده اضافه شده است. لوله های پی وی سی نسبت به اوله های فولادی دارای وزن سبک تر و کاربرد متنوعی هستند که در رنگ هایی همچون طوسی ، سفید و زرد تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند.

لوله پی وی سی علاوه بر سایر کاربردهای خود در صنعت برق نیز بسیار استفاده می شود. از این لوله های جهت عبور دادن انواع سیم و کابل جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی سیم و از طرف مقابل محافظت از افراد در مقابل تماس های ناخواسته با برق می باشد. لوله پی وی سی در اکثر بناهای صنعتی، تجاری، اداری، مسکونی و در کل تمامی بناهایی که در انها سیم کشی برق وجود دارد استفاده می شود. لوله های پی وی سی مسیرهایی در داخل دیوار و یا کف زمین برای عبور سیم ها مهیا می کنند که توسط فنر سیم ها از داخل آنها عبور داده می شوند. بدنه لوله پی وی سی عایق، بادوام و غیرقابل اشتعال می باشد.

انواع لوله پی وی سی برق

لوله پی وی سی برق در برابر حلال ها، مواد اسیدی و خورنده و همچنین زنگ زدگی مقاوم می باشند و از دیگر مزایای این لوله های می توان به سبک بودن و قابلیت خم شدن انها اشاره نمود . لوله های پی وی سی برق از طریق چسب و اتصالات پی وی سی PVC به هم مرتبط می گردند که راحتی نصب و سرعت عمل سیم کشی را افزایش داده است و این مزایا باعث شده اند که لوله پی وی سی برق جای گزین مناسبی برای لوله هایی باشند که در گذشته از انها استفاده می شد.

از مهمتری ویژگی لوله پی وی سی برق که بیشتر صاحب کاران این صنف را متمایل به استفاده از آن کرده است  اجرای سریع و آسان آن می باشد، و همچنین به دلیل سبک بودن امنیت بیشتری نسبت به لوله های فلزی و فولادی دارند .

لوله پی وی سی برق در دو نوع مختلف تولید می شوندلوله PVC معمولی و لوله UPVC

که لوله UPVC علاوه بر ویژگی های لوله های پیوی سی دارای خاصیت نسوز بودن و نشکن بودن می باشند همچنین این لوله ها به دلیل استحکام زیاد و آسیب پذیری پایین در شرایط نامناسب بهترین گزینه برای محافظت از کابل های برق می باشند. از ویژگی های دیگر لوله UPVC می توان به مقاومت بالای آنها در برابر شکست اشاره کرد و کابل ها را از آسیب های ناشی از شکستگی و از صدمات حیوانات جونده مصون می دارد بنابراین این محصول را می توان با اطمینان در محیط هایی با فشار بالا و در عمق های مختلف نیز به کار برد.

ویژگی های لوله پی وی سی برق

·                     غیرقابل اشتعال بودن لوله پی وی سی

یکی از مزایای مهم لوله پی وی سی غیر قابل اشتعال بودن این نوع لوله است و می توان آن را یک پلیمر نسوز حساب نمود. لوله پی وی سی هنگامیکه در برابر شعله و یا حرارت قرار گیرد، گاز HCL از خود منتشر می نماید، ترکیب هوا با این گاز باعث جلوگیری از مشتعل شدن لوله می گردد و در واقع شرایط اشتعال زایی را خنثی می کند.

·                     مقاومت شیمیایی بالا

لوله PVC ( لوله پی وی سی برق ) در برابر خورندگی و آسیب های احتمالی از طریق برخورد با مواد شیمیایی ، روغن ها ، اسیدها ، بازها و غیره مقاومت بالایی دارد بنابراین در محیط های مختلف به عنوان لوله برقی این محصول را می توان راحتی استفاده می نمود.

·                     عدم ایجاد آلودگی محیطی

از مزایای بارز لوله های پی وی سی می توان به عدم آلایندگی محیطی این نوع لوله های اشاره نمود، علاوه بر این، لوله های پی وی سی را می توان بازیابی و بازتولید نمود تا سبب آسیب رسیدن به محیط زیست نگردد.

·                     مقاومت در برابر هدایت الکتریکی و حرارتی

لوله پی وی سی برق چون نوعی از پلاستیک است بنابراین از لحاظ الکتریکی در دسته مواد عایق قرار میگیرد و در برابر عبور جریان الکتریکی مقاوت خوبی از خود نشان می دهد در نتیجه این لوله های را می توان از طریق دیوار و یا کف زمین برای عبور سیم های الکتریکی استفاده نمود.

·                     قیمت مناسب انواع لوله پی وی سی

لوله پی وی سی دارای قیمت مناسبی می باشد که به دلیل داشتن وزن پایین در حجم بالا استفاده از آن کاملا مقرون به صرفه می باشد بنابراین لوله PVC یکی از گزینه های اصلی در شبکه های برقی می باشد.

 

لوله پی وی سی سه ستاره سمنان

شرکت سه ستاره سمنان یکی از شرکت‌ های فعال و معتبر در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات برقی است که در سال 72 با تکیه بر دانش، تجربه و پشتکار مدیران، همچنین با کمک نیروهای جوان و  متخصص خود به منظور تولید محصولاتی با کیفیت عالی و مطابق با نیازهای مشتریان پا به عرصه تولید صنعت لوله و اتصالات کشور عزیزمان ایران نهاد.

امروزه لوله پی وی سی سه ستاره سمنان بصورت وسیع در صنایع برق و سیم کشی استفاده می شود.  لوله پی وی سی برق از پرمصرف‌ ترین تجهیزات مورد استفاده در خطوط انتقال برق، مخابرات، تلفن، اینترنت، کابل ارت و غیره به شمار می‌رود.

لوله های پی وی سی سه ستاره سمنان یکی از برترین های تولید لوله و اتصالات U-PVC منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی می باشد که در جهت استحکام، عمر بیشتر و همچنین حفاظت بهتر از عملیات سیم‌ کشی و کابل‌کشی داخل واحدهای ساختمانی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت سه ستاره نسوز سمنان رادین مفتخر است به عنوان تولید کننده لوله و اتصالات PVC و UPVC و تامین کننده بخشی از نیاز بازار در خدمت صنعت برق و آب کشور باشد.

 

تولیدات شرکت سه ستاره سمنان

لوله پی وی سی سه ستاره نسوز نوعی لوله برقی است که یکی از پرمصرف ترین تجهیزات انتقال برق محسوب می‌ شود. تولید این لوله در اندازه های مختلف صورت می‌ گیرد. از نظر اقتصادی، این لوله ها ارزان و مقرون به صرفه هستند. از سایزهای تولیدی شرکت سه ستاره سمنان می توان به موارد زیر اشاره نمود :

·                     لوله پی وی سی 13.5 سه ستاره سمنان

·                     لوله پی وی سی 16 سه ستاره سمنان

·                     لوله پی وی سی 21 سه ستاره سمنان

·                     لوله پی وی سی 29 سه ستاره سمنان

·                     لوله پی وی سی 36 سه ستاره سمنان

·                     لوله پی وی سی 48 سه ستاره سمنان

علاوه بر تولید لوله پی وی سی برق شرکت ستاره نسوز سمنان محصولات زیر را با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازارهای مصرف می نماید:

·                     بست اسپیت

·                     لوله فولادی مشکی

·                     لوله گالوانیزه گرم و سرد

·                     سینی و نردبان کابل گالوانیزه

·                     انواع گلند تک پیچ و دو پیچ و کابلی

·                     قوطی کلید پریز PVC و گالوانیزه

·                     بوشن پی وی سی و گالوانیزه

·                     براس بوش برنجی و تزریقی

·                     لوله خرطومی فلزی فلکسیبل روکشدار و بدون روکش

·                     انواع تقسیم آلومینیومی و گالوانیزه، پلاستیکی و فلزی

 

فروش لوله پی وی سی سه ستاره سمنان

لوله‌های پی وی سی برق به طور گسترده در برق کشی انواع ساختمان برای عبور امن سیم‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرند.  شرکت آداک تجهیز افلاک مهر تبریز با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمين كالاي مورد نياز صنايع نفت، گاز و پتروشيمي و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع لوله پی وی سی برق در ابعاد و ندازه های مختلف را در برنامه کاری خود قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع لوله پی وی سی سه ستاره سمنان میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید

 

No comments:

Post a Comment