Saturday, October 15, 2022

تجهیزات انبارداری

 

تجهیزات انبارداری

امروزه با رشد صنعت و کارخانه های صنعتی بسیاری از شرکت ها با انبوه محصولات در انبارهای شرکت مواجه هستند. ماشین آلاتی که در زمینه جابجایی و حمل و نقل محصولات و کالا در انبار مورد استفاده قرار می گیرند چه به صورت دستی و یا با بکارگیری نیروی محرکه الکتریکی (برقی) تجهیزات انبارداری نامیده می شوند و ابزاری مناسب جهت رفع نیازهای انبارهای شرکت ها می باشند که از جمله این تجهیزات می توان به انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکرهای برقی و دستی، پالت تراک و انواع جک پالت اشاره نمود.

جک-پالت-1400x430.jpg

جک پالت دستی و برقی

جک پالت وسیله ای با کاربری ساده برای جابجایی اجسام سنگین می باشد. با کمک جک پالت می توان محصولات را از نقطه ای به نقطه ی دیگر بدون هیچ دردسری انتقال دادجک پالت ها برای جابجایی و انتقال ساده بسته ها و مواد ذخیره شده به کار می رود بدلیل اینکه معمولا در شرکت ها و کارخانجات تویدی محصولات بر روی پالت قرار می گیرند، جک پالت ها معمولا برای جابه جایی پالت ها طراحی شده اند. این تجهیزات در انواع مختلف و متناسب با نوع کاربری طراحی و تولید می شوند از در ادامه انواع جک پالت ها معرفی خواهند شد. جک پالت ها با عناوینی دیگر مانند پالت تراک دستی ، لیفتراک دستی ، پالت بر و … نیز شناخته می شوند.

hand-stacker-1500x350.jpg

استاکر دستی و برقی

استاکر دستی یا لیفتراک دستی نوعی از تجهیزات انبارداری می باشد که قابلیت حمل بار و پالت را در ارتفاع داراست. این نوع لیفتراک تمام دستی بوده، یعنی عملیات بالابری و جابجایی طولی دستگاه توسط نیروی کششی اپراتور تامین می شود، استاکر دستی بیشتر مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سبک و نیمه سنگین تا ظرفیت 3 تن می باشد  جک هیدرولیک این دستگاه که توسط نیروی انسانی کار می کند و میتواند بار را در ارتفاع های مختلف تخلیه یا بارگیری نماید و مناسب کارگاهای کوچک، فروشگاه و انبارهایی با حجم عملیات کم است که نیازمند جابجایی بار در ارتفاع هستند. این تجهیزات را با عناوینی دیگری مانند جک بالابر، لیفتراک دستی، بالابر صنعتی و نیز می شناسند.

یکی دیگر از اهدف اصلی استاکرها، بارگیری بار داخل ماشین های باربری از جمله کامیون، تریلی و وانت و همچنین تخلیه بار از این گونه وسایل نقلیه باری است. همچنین عمده کاربرد این وسایل در فروشگاه ها با فضای کافی، کارگاه ها و کارخانه ها برای قرار دادن بار در داخل قفسه های انبار و یا پایین گذاشتن بار از قفسه ها می باشد.

 

استاکر ها را معمولاً در انواع استاکر دستی، استاکر نیمه برقی و استاکر شارژی  طراحی و تولید می شود. در استاکرهای دستی بالا و پایین رفتن شاخک ها با استفاده از جک دستی هیدرولیک و جلو و عقب رفتن دستگاه با نیروی دست انجام می شود .در حالی که در استاکر نیمه اتوماتیک بالا و پایین رفتن شاخک ها با نیروی محرکه الکتریکی و تنها جلو و عقب رفتن دستگاه به صورت دستی انجام می شود .

در استاکرهای تمام اتوماتیک هم بالا و پایین رفتن شاخک ها، هم حرکت دستگاه به صورت تماماً برقی انجام می شود. از میان انواع مختلف استاکرها، به طور معمول استاکر نیمه برقی به خاطر قیمت مناسب و سرعت کاری مطلوب پرمصرف ترین نوع از این دستگاه هاست، استاکرهای دستی را نیز معمولاً کسانی که حجم کاری آن ها کم و مداوم نیست، استفاده می کنند.

لیفتراک-1500x430.jpg

لیفتراک

لیفتراک ها، ماشین های صنعتی پرکاربرد صنعتی هستند که در کارخانه ها و مناطق صنعتی، برای حمل بارهای سنگین استفاده می شوند. لیفتراک ها در سه نوع لیفتراک برقی، لیفتراک دیزل و لیفتراک دوگانه سوز تولید و با تناژهای مختلف روانه بازار مصرف می شوند.

 

 

شرکت آذران پیشرو صنعت بعنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان تجهیزات انبارداری از جمله لیفتراک، استاکر دستی و برقی، پالت تراک) جک پالت برقی( و انواع جک پالت دستی را از برندهای معتبر جهانی به مشتریان خود ارائه می نماید. جک پالت های عرضه شده در این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی و در بالاترین کیفیت به مشتریان گرامی عرضه می گردد. تمامی جک پالت ها دارای گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و در رابطه با فروش انواع لیفتراک بصورت صفر و کارکرده و تجهیزات انبارداری، باطری و لاستیک لیفتراک و همچنین تامین قطعات یدکی و تعمیر و سرویس و نگهداری این نوع تجهیزات می توانید به سایت شرکت www.Azaranps.ir مراجعه و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

No comments:

Post a Comment