Wednesday, October 26, 2022

بوق لیفتراک

 

بوق لیفتراک

بوق لیفتراک یکی از جزئی‌ترین قطعات لیفتراک است که هدف آن فراهم‌کردن امنیت لیفتراک، عابرین پیاده در محیط شرکت و یا کارخانه است. این امکان به عنوان یک تجهیز ایمنی در انواع لیفتراک استفاده می‌شود تا در هنگام نیاز، مانند یک هشدار جهت اطلاع‌رسانی عمل کند. توجه داشته باشید که در لحظاتی از رانندگی، اهمیت بوق از هر قطعه دیگری در لیفتراک بیشتر می‌شود.

تکنولوژی استفاده‌شده در بوق لیفتراک، زیاد پیچیده نیست؛ به گونه‌ای که سال‌ها، هیچ تغییر خاصی در فناوری آن به وجود نیامده است. این قطعه هشداری در بیشتر محصولات با کمک دکمه موجود کنار دست راننده به یک رله یا مدار(Rely) یا فیوز متصل می‌شود. رله به عنوان مرکز اصلی جهت اتصال و همگامی کلید بوق، قطب مثبت باتری لیفتراک و مدار بوق فعالیت می‌کند.

زمانی که شخص به اصطلاح بوق می‌زند، رله برق مورد نیاز را از باطری لیفتراک گرفته و در مدار انتقال می‌دهد؛ در نهایت صدا از لیفتراک شنیده می‌شود. بله به همین سادگی؛ اما گاهی خرابی یک قطعه یا مشکل برق‌رسانی در آن، ‌همین فرایند ساده را مختل کرده و راننده را دچار دردسر و حتی استرس می‌کند.

فروش بوق لیفتراک

امروزه يكي از مهمترين دغدغه هاي شرکتهاي عمراني ،معدني و صنعتي در انتخاب ماشين آلات، کيفيت مطلوب و طول عمر مفيد بالاي آنها مي باشد كه اين مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات يدکي مطمئن محقق خواهد شد ؛ لذا در جهت نيل به این استراتژي شركت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رساني در بالاترين كيفيت به مشتريان مي باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامين مناسب قطعات يدکي لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتريان محترم باشد. در این راستا فروش انواع آلارم بوق دنده عقب لیفتراک را در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به آلارم بوق دنده عقب لیفتراک سهند ، آلارم بوق دنده عقب لیفتراک تویوتا ، آلارم بوق دنده عقب لیفتراک سپاهان ، آلارم بوق دنده عقب لیفتراک دوو-دوسان، آلارم بوق دنده عقب لیفتراک کوماتسو و... اشاره نمود.

در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر ، پالت تراک و انواع جک پالت دستی این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی برای لیفتراک های زیر می باشد:

No comments:

Post a Comment