Monday, July 15, 2024

براس بوشن برق

 


براس بوشن برق، از انواع بوشن‌ها محسوب می باشد که با دیگر نام هایی چون براز بوش ، براز بوشن ، براس بوشن شناخته می شود. براس بوشن برق، از تجهیزات و اتصالات برقی محسوب می شود که وظیفه آن ها اتصال دو لوله فولادی و یا گالوانیزه است‌. این قطعه به صورت استوانه ای شکل بوده که از دو طرف دارای رزوه می باشد. براس بوشن ها در دو نوع فلزی (گالوانیزه، برنجی) و نوع پی وی سی تولید می شوند.

کاربرد براس بوشن برق

براس بوشن یکی از قطعاتی است که در صنعت برق بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه معمولا در بناهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که لوله‌های فلزی و پلیمری برای انتقال خطوط برق استفاده می شوند. کار این نوع بوشن اتصال این لوله‌های برق به یکدیگر و تکمیل اجرا سیم‌کشی ساختمان است. از نوع برنجی این بوشن برای اتصال لوله های گالوانیزه برق به جعبه تقسیم و یا قوطی های کلید و پریز برق موجود در ساختمان ها، سوله ها و سایر محیط هایی که نیاز به لوله کشی فولادی برای سیستم تاسیسات برقی خود دارند، استفاده می شود.

با بکارگیری براس بوشن برق علاوه بر اتصال دو لوله به هم، باعث جلوگیری از خوردگی سیم‌ها یا نشت آب و رطوبت به آن‌ها می شود. بنابراین یکی از اجزاء مهم در سیم کشی ساختمان ها می باشد.


انواع براس بوشن برق

براس بوش‌ها بسته به نوع استفاده به انواع گوناگونی تقسیم بندی می‌شوند. بسته به جنس لوله ها، از براس بوشن هم جنس با آن استفاده می شود. در ادامه برخی از انواع براز بوش‌ها بر اساس جنس را معرفی می‌کنیم.

1.براز بوشن برنجی

یکی از براس بوشن های پرکاربرد در صنعبت سیم کشی ساختمان براز بوش‌ها برنجی می باشد. جنس این براز بوشن از فلز برنج ساخته شده است. براس بوشن برنجی برای انتقال لوله‌های آب و برق و یا سایر لوله‌های انتقالی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و کارایی آن‌ عمومی است. زمانی که قرار است دو لوله هم اندازه را به هم متصل کرد، می توان از بوشن برنجی دنده‌ای کمک گرفت.

2.براز بوشن گالوانیزه

یکی دیگر از براس بوشن های پر استفاده براز بوشن گالوانیزه می باشد که از فولاد ساخته می شود که روکش آن توسط فرایندی گالوانیزه می شود. گالوانیزه بودن براس بوشن باعث می شود که دوام خوبی نسبت به رطوبت و زنگ زدگی، نشت مواد شیمیایی و خوردگی داشته باشد.

3.براز بوشن پلاستیکی

دیگر قطعه پرکاربرد که حلقه وصل کننده لوله‌های مختلف در تاسیسات هستند، از جنس پلاستیک و نوع pvc می باشد. این نوع از براس بوشن برای لوله‌های پلیمری و پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رابط‌ها که به شکل استوانه‌ای در بازار یافت می شود، شامل دو طرف یا دو سر مادگی هستند.


فروش براس بوشن برق

قیمت براس بوشن برق معمولا براساس سایز و نوع آن تعیین می شود. شرکت آداک تجهیز افلاک مهر تبریز با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع براس بوشن برق را در سایزها و انواع مختلف در برنامه کاری خود قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع براس بوشن برق میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

No comments:

Post a Comment