Friday, July 19, 2024

سهند پمپ تبریز

 



سهند پمپ تبریز

الکتروپمپ وسیله‌ای الکتریکی می باشد که از طریق تبدیل نیروی محرکه الکتریکی به نیروی دورانی مکانیکی، مایعات را از یک مکان به مکان دیگر جابجا می‌کند. در نتیجه این انتقال، انرژی سیال بعد از خروج از پمپ افزایش می‌یابد. همچنین از این تجهیزات برای انتقال سیال به یک ارتفاع مشخص یا جابجایی مایعات در یک سیستم لوله‌کشی استفاده می‌شود.

الکتروپمپ شامل یک موتور الکتریکی و یک پمپ است که به یکدیگر وصل شده‌اند. موتور الکتریکی انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند و این انرژی مکانیکی به پمپ منتقل می‌شود تا سیالات را از محلی به محل دیگر منتقل کند.

نوع الکتروپمپی که برای یک کاربرد خاص مناسب است، بسته به نوع سیالی که باید منتقل شود و مشخصات فنی دیگری مانند دبی، فشار، و توان مورد نیاز برای پمپاژ آن سیال، انتخاب می‌شود.

 

کاربرد الکترو پمپ

از کاربردهای الکتروپمپ می توان به موارد زیر اشاره نمود :

·                     جایگاههای پمپ بنزین

·                     پمپاژ آب از چاه‌ها

·                     فیلتر آکواریوم

·                     فیلتر حوضچه‌ها و هوادهی

·                     پمپ‌های بزرگ برای پر کردن حوضچه‌های تعمیر کشتی

·                     درصنعت پزشکی نیز برای فرآیندهای بیوشیمیایی در ساخت و تولید دارو

·                     در صنعت انرژی برای پمپاژ روغن

·                     انتقال گاز طبیعی

·                     جابجایی اسید در موارد صنعتی سخت

·                     انتقال فاضلاب در صنایع بازیافت

·                     سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

·                     انتقال مایعات غلیط در صنایع سرامیک

 

اجزاء الکترو پمپ

قسمت‌های اساسی یک الکتروپمپ عبارتند از:

الکتروموتور: شامل قسمت الکتریکال پمپ است و وظیفه تولید نیروی دورانی را دارد.

کوپلینگ : وظیفه آن اتصال الکتروموتور به محور پمپ است.

محفظه یاتاقان: محل قرار گیری بلبرینگ ها می‌باشد.

مکانیکال سیل: محل آب بندی پمپ و جدا کننده سیال پمپاژ شده و قسمت مکانیکی پمپ است.

پره‌های پمپ: که با توجه به نوع کاربرد دارای انواع گوناگون هستند.

پروانه: نقش پروانه‌ها درالکترو پمپ تامین انرژی لازم برای سیال می‌باشد.

 

شرکت سهندپمپ تبریز سولار

شرکت سهندپمپ تبریز سولار فعالیت خود را در سال 1378 در زمینه تولید قطعات یدکی پمپ های مختلف آغاز کرد. این شرکت در سال 1382 اقدام به طراحی و ساخت انواع پمپ های گریز از مرکز و پمپ های مرحله فشار قوی با برند سهند پمپ بر اساس استانداردهای KSB ​​(آلمان) پمپ ها نموده است.

از تولیدات این شرکت می توان به انواع پمپ های گریز از مرکز، پمپ های مرحله فشار قوی، پمپ های روغن حرارتی، پمپ های فولادی ضد زنگ، پمپ های شناور، پمپ های صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و پمپ های API، تولید کننده گیربکس های افزاینده و پمپ های پشت تراکتوری، تولید کننده پمپ های صنعتی و کشاورزیAPI اشاره نمود.

ویژگی تولیدات شرکت سهندپمپ تبریز سولار

1.                  ارائه محصولات باکیفیت: شرکت سهند پمپ تبریز با بکارگیری تیمی متخصص و با تجربه و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، پمپ‌های صنعتی خود را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی، به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

2.                  عرضه محصولات متنوع: شرکت سهند پمپ تبریز، انواع پمپ‌های صنعتی جهت استفاده در پمپ‌های آب، پمپ‌های فاضلاب، پمپ‌های خوراکی، پمپ‌های نفت و گاز و سایر زمینه ها تولید و روانه بازار مصرف می نماید.

3.                  پشتیبانی محصولات و خدمات پس از فروش: این شرکت، اهمیت زیادی به خدمات پس از فروش می‌دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی حرفه‌ای و خدمات پس از فروش ارائه می‌کند.

4.                  پروژه‌های موفق: این شرکت با انجام پروژه‌های مختلف در داخل و خارج از کشور، توانسته است خود را به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه پمپ‌های صنعتی معرفی کند.

 

فروش انواع پمپ شرکت سهندپمپ تبریز سولار

شرکت آداک تجهیز افلاک مهر با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تامين كالاي مورد نياز صنايع نفت، گاز و پتروشيمي و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات صنعتی و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع پمپ با برند سهند پمپ تبریز را در برنامه کاری خود قرار داده است.  جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع پمپ با برند سهند پمپ تبریز میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

 

 

No comments:

Post a Comment