Friday, October 15, 2021

بست اسپیت برق

 

بست اسپیت برق یکی از ملزومات تاسیسات برق کشی ساختمانی است‌. امروزه با گسترش علم و فناوری به کارشناسان به این نتیجه رسیده اند برای دسترسی به تاسیسات برقی در صورت آسیب دیدگی، بهتر است تمامی تاسیسات از سقف و یا دیوار عبور داده شوند‌. سرعت بالای نصب بست اسپیت منجر شده است تا این نوع از بست ها برای پیکر بندی در لوله کشی برق ساختمان ها، اتصالات و فلنج ها بسیار استفاده شود.  بست اسپیت در سایز های مختلفی تولید می شود، تا قادر باشند هر سایز لوله ای را از درون خود عبور دهند.

http://azaranps.com/wp-content/uploads/2020/04/بست-اسپیت-1.jpg

برای نصب این بست ها نیازی به کمک و جوشکاری نیست. زیرا بست های اسپیت دارای سیستم فوق العاده مرتبی جهت لوله کشی برق فلزی هستند. معمولا لوله های برق از میان این بست عبور کرده و به هر محلی که قرار است نصب شود، هدایت می شود.

به منظور نگه داشتن لوله های گالوانیزه که جهت عبور سیم از آن ها استفاده می شود، می توان از این نوع بست استفاده کرد. از آن جایی که لوله های گالوانیزه برق در محیط های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند، پس بست اسپیت نیز باید به گونه ای طراحی شود که در برابر خوردگی از خود مقاومت نشان دهد، به همین دلیل این نوع بست ها از ورق های گالوانیزه ساخته شده است و در فرآیند آبکاری آن ها از طریق فرآیند گرم انجام می پذیرد. چرا که در این فرآیند طول عمر و دوام بست اسپیت ها افزایش میابد. در واقع بست ها باید به گونه ای ساخته شوند که در برابر بدترین شرایط آب و هوایی از خود مقاومت بالایی نشان داده تاه به تاسیسات برقی آسیبی وارد نشود.

سایز بست اسپیت

فروش انواع بست اسپیت

شرکت آریا صنعت ایرانیان با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمين كالاي مورد نياز صنايع نفت، گاز و پتروشيمي و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع بست اسپیت برق در سایزهای مختلف را در برنامه کاری خود قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بست اسپیت برق میتوانید با کارشناسان آریا صنعت ایرانیان در ارتباط باشید.

 

 

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام آذران صنعت روی لینک کلیک کنید. »

 

No comments:

Post a Comment