Sunday, October 10, 2021

دسته موتور لیفتراک

 ​


دسته موتور لیفتراک

یکی از مشکلاتی که گاهی اوقات برای راننده لیفتراک آزار دهنده است وجود لرزش ها و ارتعاشاتی است که به کابین لیفتراک منتقل می شوند.

موتورهای احتراق داخلی به دلیل ماهیت عملکرد خود در هنگام احتراق سوخت مقداری ارتعاش ایجاد می کنند که مهار آنها نیازمند طراحی، تولید و نصب قطعه ای به نام دسته موتور (به انگلیسی Engine Mount) است.
گسترش و توسعه صنعت لیفتراک سازی در دنیا استفاده از این قطعه را نیز آسان تر و گرایش به استفاده از دسته موتور را نیز افزایش داده است. دسته موتورها وظیفه دارند که وزن موتور لیفتراک را تحمل کنند، ارتعاشات ناشی از احتراق سوخت در موتور را جذب کنند و همچنین از حرکت بیش از اندازه موتور که می تواند ناشی از نیروهای وارده از سطح زمین باشد نیز جلوگیری کنند. همچنین این قطعه وظیفه دارد که به موتور لیفتراک در زمان شتاب گیری یا ترمز گرفتن نیز اجازه حرکت ندهد.

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2021/05/دسته-موتور-لیفتراک-1.jpg

علائم خرابی دسته موتور لیفتراک

یکی از نکاتی که در هنگام برخورد با دسته موتور باید مد نظر قرار داشت این است که معمولا در درون لیفتراک ها قطعه دیگری برای نگه داشتن گیربکس در جای خود استفاده می شود که دسته گیربکس نام دارد. از آنجایی که موتور و گیربکس لیفتراک نزدیک یکدیگر قرار دارند خرابی یا پارگی هر کدام می تواند بر عملکرد دیگری تاثیرگذار باشد.

خرابی در دسته موتورهای لاستیکی معمولا با بروز نشانه های پارگی در خود قطعه قابل شناسایی است و علاوه بر آن نوع کارکرد موتور و افزایش لرزش آن می تواند نشان دهنده بروز ایراد در این قطعه باشد. همچنین در صورت خرابی دسته موتورهای روغنی نیز همانند دسته موتورهای لاستیکی کارکرد موتور متفاوت شده و ارتعاشات ناشی از عملکرد آن و لرزش های کف زمینی که لیفتراک در آن مشغول بکار است به کابین لیفتراک راه پیدا خواهند کرد. علاوه بر این بروز نشتی روغن در دسته موتورهای هیدرولیکی نیز از علائم خرابی آنهاست. نباید فراموش کرد که در صورت خرابی دسته موتور بیشترین میزان لرزش در اطراف موتور خواهد بود.

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2021/05/دسته-موتور-لیفتراک-2.jpg

فروش دسته موتور لیفتراک

امروزه يكي از مهمترين دغدغه هاي شرکتهاي عمراني ،معدني و صنعتي در انتخاب ماشين آلات، کيفيت مطلوب و طول عمر  مفيد بالاي آنها مي باشد كه اين مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات يدکي مطمئن محقق خواهد شد ؛  لذا در جهت نيل به این استراتژي شركت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رساني در بالاترين كيفيت به مشتريان مي باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامين مناسب قطعات يدکي لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتريان محترم باشد. در این راستا فروش انواع دسته موتور لیفتراک را در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به دسته موتور لیفتراک سهند ، دسته موتور لیفتراک تویوتا ، دسته موتور لیفتراک سپاهان ، دسته موتور لیفتراک دوو-دوسان، دسته موتور لیفتراک کوماتسو، دسته موتور لیفتراک آریا و... اشاره نمود.

در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر و پالت تراک این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی برای لیفتراک های زیر می باشد:

No comments:

Post a Comment