Wednesday, September 21, 2022

دسته گیربکس لیفتراک

 ​

 

دسته گیربکس لیفتراک

دسته گیربکس لیفتراک

وظیفه دسته گیربکس تحمل وزن و سنگینی گیربکس لیفتراک و همچنین خارج کردن ارتعاشات نشات گرفته از عملکرد موتور لیفتراک و یا گذر از ناهمواری‌ها و البته دفع قدرت گشتاوری است که موتور لیفتراک به هنگام کار کردن روی آن سوار می‌نماید. به طور کلی وظیفه حفظ تعادل در نیروهای وارده به قطعات مختلف اطراف خود را دارد که به عملکرد بهتر لیفتراک کمک می‌کند.

علائم خرابی دسته گیربکس لیفتراک

پارگی دسته گیربکس زیر گیربکس منجر به بد جا رفتن دنده‌ها و گیرکردن دنده‌ها درون یکدیگر (ایراد مشترک با لیفتراک های اتوماتیک)، برهم خوردن تنظیم پدال کلاچ در نمونه‌های سیمی یا اهرمی و تکان خوردن بیش از حد شیفتر دنده می‌شود.

علائم پارگی دسته گیربکس لیفتراک

دسته گیربکس لیفتراک در حقیقت متشکل از دو صفحه فلزی است که یکی گیربکس متصل شده و صفحه دیگر به شاسی وصل می‌شود و همانطور که از نام آن پیدا است، قطعه پلاستیکی از نوع کاشتنی (نوعی پلاستیک با دوام با خاصیت الاستیکی و دوام طولانی مدت) میان آن‌ها قرار می‌گیرد که به دلیل داشتن حالت ارتجاعی تمام لرزه‌های مجموعه انتقال نیرو را در خود دفع می‌کند. در نمونه‌های هیدرولیکی یا بادی بین دو صفحه از جک هیدرولیکی یا بادی استفاده می‌شود.

این قطعه در دراز مدت به دلیل تحمل تکانه‌های شدید دچار گسستگی شده و ضمن از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود آرام آرام متلاشی می‌شود که به اصطلاح این حالت را پاره شدن دسته گیربکس لیفتراک می‌نامند. در موارد حاد بریدگی و خرابی دسته گیربکس لیفتراک ممکن است ادامه کار با لیفتراک غیر ممکن شود.

فروش دسته گیربکس لیفتراک

امروزه يكي از مهمترين دغدغه هاي شرکتهاي عمراني ،معدني و صنعتي در انتخاب ماشين آلات، کيفيت مطلوب و طول عمر مفيد بالاي آنها مي باشد كه اين مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات يدکي مطمئن محقق خواهد شد ؛ لذا در جهت نيل به این استراتژي شركت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رساني در بالاترين كيفيت به مشتريان مي باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامين مناسب قطعات يدکي لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتريان محترم باشد. در این راستا فروش انواع دسته گیربکس لیفتراک را در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به دسته گیربکس لیفتراک سهند ، دسته گیربکس لیفتراک تویوتا ، دسته گیربکس لیفتراک سپاهان ، دسته گیربکس لیفتراک دوو-دوسان، دسته گیربکس لیفتراک کوماتسو، دسته گیربکس لیفتراک آریا و... اشاره نمود.

در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر و پالت تراک این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی برای لیفتراک های زیر می باشد:

 

No comments:

Post a Comment