Wednesday, September 21, 2022

دنده برنجی لیفتراک

 ​

 

وظیفه دنده برنجی لیفتراک هماهنگ کردن دور بین دو دنده در گیربکس خودرو است به عبارتی دنده برنجی برای هماهنگ کردن دنده ها نیاز به کلاچ گیری مجدد را رفع می کند . هنگام تعویض دنده , دنده برنجی به طوقه ( شفت ) و چرخ دنده ها این امکان را می دهند تا قبل از اینکه دندانه ها روی طوقه با چرخ دنده درگیر شوند با هم تماس پیدا کنند این امر باعث می شود تا سرعت چرخش طوقه و چرخ دنده ها قبل از درگیر شدن دندانه های آنها با هم یکی شده و تعویض دنده انجام شود .

چگونگی تست سلامت دنده برنجی لیفتراک

خرابی در دنده ها و دنده برنجی لیفتراک باعث بد جا رفتن دنده می شود , با توجه به قرارگرفتن دنده ها در گیربکس برای بررسی خرابی آنها , باید گیربکس بصورت کامل باز شود . اگر دنده برنجی ها دچار سائیدگی ، خوردگی و یا شکستگی شوند ، در نتیجه در هنگام تعویض دنده ، خصوصا دنده ای خاص ، با مشکل روبرو خواهیم شد.

فروش دنده برنجی لیفتراک

همانطور که در بالا ذکر شد دنده برنجی لیفتراک از اهمیت بالایی در لیفتراک برخوردار است بنابراین عملکرد صحیح آن نیز مهم است. استفاده از دنده برنجی تقلبی و یا استفاده از قطعه‌ای که مورد تائید نیست می‌تواند علاوه به آسیب جدی به لیفتراک شما باعث افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری لیفتراک شود.

امروزه يكي از مهمترين دغدغه هاي شرکتهاي عمراني ،معدني و صنعتي در انتخاب ماشين آلات، کيفيت مطلوب و طول عمر مفيد بالاي آنها مي باشد كه اين مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات يدکي مطمئن محقق خواهد شد ؛ لذا در جهت نيل به این استراتژي شركت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رساني در بالاترين كيفيت به مشتريان مي باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامين مناسب قطعات يدکي لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتريان محترم باشد. در این راستا فروش انواع دنده برنجی لیفتراک را در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به دنده برنجی لیفتراک سهند ، دنده برنجی لیفتراک تویوتا ، دنده برنجی لیفتراک سپاهان ، دنده برنجی لیفتراک دوو-دوسان، دنده برنجی لیفتراک کوماتسو، دنده برنجی لیفتراک آریا و... اشاره نمود.

در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر و پالت تراک این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی برای لیفتراک های زیر می باشد:

No comments:

Post a Comment