Tuesday, May 28, 2019

لیفتراک کوماتسو دوگانه سوز

لیفتراک کوماتسو دوگانه سوز

لیفتراک کوماتسو دوگانه سوز
لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو، برای کاربرد در محیط های ناهموار بسیار مناسب است. صندلی این لیفتراک به راحتی قابل تنظیم است. همچنین این دستگاه، دارای پمپ های هیدرولیکی است که ارتباط بین فرمان و ترمز ها را قوی می سازد.
لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو، مطابق با استاندارد ISO3691 ساخته شده است. اتاقک راننده، بیشترین زاویه دید را برای راننده لیفتراک فرآهم می کند. این نوع لیفتراک کوماتسو، مجهز به سنسور های هشدار دهنده برخورد با مانع و حسگر حضور راننده در اتاقک لیفتراک است.
سیستم هیدرولیکی و فرمان و اهرم قوی نیز در این مدل از لیفتراک، به خوبی تعبیه شده است. ساختار منحصر به فرد کابین راننده موجب شده است که اپراتور لیفتراک به آسانی بتواند دستگاه را کنترل و هدایت نماید.
دسترسی کارشناس فنی یا اپراتور لیفتراک به اجزا و قطعات دستگاه، با سهولت انجام پذیر است. فرمان لیفتراک کوماتسو، امکان چرخش ارگونومیک دارد. لیفتراک های کوماتسو دیزلی – دوگانه سوز، در شرایط سخت و دشوار به خوبی به کار خود ادامه می دهد. دکل ها و وزنه های عقب لیفتراک به گونه ای طراحی شده است که تعادل دستگاه به خوبی برقرار شود. سیستم هیدرولیکی و فرمان و اهرم قوی نیز در این مدل از لیفتراک، به خوبی تعبیه شده است. ساختار منحصر به فرد کابین راننده موجب شده است که اپراتور لیفتراک به آسانی بتواند دستگاه را کنترل و هدایت نماید.
به طور کلی، لیفتراک های کوماتسو دیزلی – دوگانه سوز، مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شوند. در این مدل از لیفتراک سیستم های خنک کننده موتور طراحی شده است.
شرکت آذران پیشرو صنعت با توجه به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی  کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه فروش انواع لیفتراک کوماتسو اقدام به فروش این نوع ماشین آلات در تناژهای مختلف بصورت صفر و کارکرده نموده است.
همچنین این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارشناس و متخصص خود، آماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم می باشد .
هم اکنون اين مجموعه شامل 3 واحد جداگانه:
لیفتراک کوماتسو دوگانه سوز | لیفتراک کوماتسو دوگانه سوز صفر | لیفتراک کوماتسو دوگانه سوز کارکرده | لیفتراک کوماتسو

No comments:

Post a Comment