Tuesday, May 28, 2019

لیفت تراک کوماتسو


لیفت تراک کوماتسو

لیفت تراک کوماتسو
شرکت کوماتسو Komatsu در سال 1921 در شهر کوماتسو ژاپن تاسیس شد. کوماتسو یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده محصولات و خدمات متنوع صنعتی است. گروه Komatsuu علاوه بر این که یکی از مجریان بین المللی در زمینه تجهیزات ساخت و ساز و استخراج معادن است، در زمینه های دیگری مانند ساخت و تولید تجهیزات جانبی (قطعات انواع ماشین های سنگین)، ماشین های حمل و نقل، ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات راهسازی مشغول به کار فعالیت است.

 شرکت کوماتسو با سیاست های مشتری مداری و ایجاد اطمینان و اعتماد جهانی، متعهد به ارائه محصولات ایمن، خلاق و همچنین خدماتی است که به بهترین وجه نیازها و انتظارات مشتریان خود در سراسر جهان را برآورده می کند. کوماتسو، دومین تولید کننده بزرگ ماشین آلات صنعتی در سطح جهانی است.
محصولات شرکت کوماتسو، توانسته تقریباً تمام نیازهای صنعتگران را تأمین کند. در طراحی و ساخت ماشین آلات کوماتسو از مدرن ترین و جدیدترین فناوری ها استفاده شده است. لیفتراک کوماتسو با استفاده از جدیدترین طراحی ها به منظور ارائه محصولاتی بادوام و قابل اعتماد، طراحی و روانه بازار شده است.
شرکت کوماتسو انواع مدل لیفتراک و کامیون های مجهز به بالابر برقی را برای کاربردهای متنوع در صنایع مختلف تولید می کند. علاوه بر این، شرکت کوماتسو خدمات پس از فروش گسترده ای را توسط بهترین تکنسین های خود، به خریداران ارائه می کند.
اگر چه کوماتسو تولید و فروش محصولات خود را در دهه 1960 در ایالات متحده آغاز کرد، نمایندگی جدید این شرکت در آمریکای شمالی در سال 1970 با دید تازه ای برای صنعت ایجاد شد. هدف ایجاد نمایندگی کوماتسو در منطقه دیگری از آمریکا، گسترش مراکز توزیع بیشتر برای فروش محصولات کوماتسو بود؛ مراکزی که بتواند مشتریان را به طور مداوم پشتیبانی کند.
امروزه، Komatsu America دومین تولید کننده و تأمین کننده تجهیزات ساخت و ساز در آمریکای شمالی است که دارای اعتبار بالایی است.
لیفتراک کوماتسو یکی از محصولات بسیار پر کاربرد این شرکت می باشد که در سرتا سر دنیا به دلیل کیفیت در ساخت و بازدهی بالا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. تمامی تولیدات لیفتراک این کمپانی دارای تاییده های مختلف بین المللی شبیه به ISO 9001 Quality Management System و یا ISO 14001 Environmental Management Systemm می باشد.
گستره تولیدات لیفتراک کوماتسو
مشابه همه کمپانی های مطرح تولید لیفتراک، گروه تولیدات لیفتراک کوماتسو هم از این قضیه مستثنی نمی باشد که تولیدات لیفتراک در مدل های متنوع و بر اساس کار در محیط های مختلف می باشد.
از انواع انواع لیفتراک کوماتسو می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 شرکتآذران پیشرو صنعت با توجه به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی  کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه فروش انواع لیفتراک کوماتسو اقدام به فروش این نوع ماشین آلات در تناژهای مختلف بصورت صفر و کارکرده نموده است.
همچنین این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارشناس و متخصص خود، آماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم می باشد .
هم اکنون اين مجموعه شامل 3 واحد جداگانه:
قیمت لیفتراک متناسب با سوخت لیفتراک، تناژ و ظرفیت لیفتراک، برند و…. متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش انواع لیفتراک کوماتسو (برقی، دیزل و دوگانه سوز) بصورت صفر و کارکرده در تناژهای مختلف و تجهیزات انبارداری ( انواع جک پالت، استاکر برقی و دستی، پالت تراک و ریچتراک) و تامین قطعات آنها، باطری لیفتراک برقی ، لاستیک های توپر و بادی، انواع الحاقیه های لیفتراک و تعمیر و سرویس و نگهداری تجهیزات انبارداری می توانید با ما در ارتباط باشید.

No comments:

Post a Comment