Tuesday, May 28, 2019

لیفتراک دوو - دوسان

لیفتراک دوو - دوسان

لیفتراک دوو - دوسان
شرکت دوسان، در سال 2005 توسط گروه دوسان، تاسیس شد. در همان سال نیز شرکت صنایع سنگین دوو، با همکاری گروه دوسان راه اندازی شد و اکنون به بخش بزرگی از سازندگان ماشین آلات صنعتی تبدیل شده اند.
  شرکت دوو – دوسان ، با نام تجاری "ماشین آلات سنگین دوو"  موفق به ساخت تجهیزات ساخت و ساز، وسایل نقلیه صنعتی، موتورهای دیزلی، تجهیزات تأمین برق، ماشین آلات، تجهیزات اتوماسیون صنعتی و محصولات صنایع دفاعی (سیستم های سلاح های زرهی و سلاح های دفاع هوایی) شد.
شرکت دوو–دوسان در دهه 1960، ساخت و تولید لودر را آغاز کرد و توانست در طی کمتر از یک دهه، بیش از 1000 دستگاه را به فروش برساند. اولین کارخانه که برای تولید اختصاصی لیفتراک در نظر گرفته شده بود، یک سال پس از اولین موفقیت محصولات، تأسیس شد.
اولین لیفتراک های تولید شده توسط شرکت دوو – دوسان ، در بریتانیای انگلستان، به فروش رفت. انواع لیفتراک برقی، گازی و دیزلی (بیش از 100 مدل)، در انگلستان به بازار عرضه شد. این آمار تقریباً نیمی از کل محصولات دوسان به حساب می آمد.
انگلستان نه تنها یکی از بزرگترین بازارهای خارجی برای صادرات محصولات دوو – دوسان است، بلکه از نظر استراتژیک برای فروش بیشتر در اروپا نیز مهم است. شرکت دوو، 58 درصد از بازار داخلی لیفتراک در کره جنوبی، 65 درصد سهم صادرات لیفتراک و 40 درصد صادرات اختصاصی به کشورهای اروپایی را در اختیار دارد.
از زمان تولید اولین لیفتراک در کره در سال 1968 تا اکنون، محصولاتی (انواع بالابرها) با کیفیتی بسیار بالا تولید شده، که تمام نیازهای مشتریان را فراهم می کند.
در نتیجه تعهد و کار سخت است که این شرکت توانسته به عنوان تولید کننده شماره یک در بازار داخلی، با حجم تولید محصولات،  بیش از 300,000 واحد در سال 2006، معروف شود.
شرکت دوو – دوسان، ماشین های ساده، قدرتمند و عملکردی را طراحی کرده اند که علاوه بر محبوبیت زیاد، محافظ محیط زیست نیز هست. علاوه بر این، ارائه خدمات عالی و خدمات پس از فروش به مشتریان باعث شد که جوایز بسیاری را از آن خود کند. بهترین جایزه جهانی در سال 2000  به خاطر طراحی محصولات دریافت شد.
در سال 2005، به دلیل طراحی مهندسی منحصر به فرد دستگاه ها و رعایت موارد ایمنی، جایزه بهترین محصول را به خود اختصاص داد. در سال های 2006 تا 2008 دوو–دوسان توانست جایزه برتر طراحی ماشین های صنعتی را از "انجمن کامیون صنعتی"، در انگلستان کسب کند.
این شرکت اکنون با در اختیار داشتن تکنولوژی های روز دنیا، انواع لیفتراکهای صنعتی را تولید و به بیش از 90 کشور جهان صادر می کند. نمایندگی لیفتراک دوو - دوسان در سراسر جهان، ارائه کننده مطلوب ترین خدمات و محصولات این شرکت بزرگ هستند.
قیمت لیفتراک متناسب با سوخت لیفتراک، تناژ و ظرفیت لیفتراک، برند و…. متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش انواع لیفتراک دوسان (برقی، دیزل و دوگانه سوز) بصورت صفر و کارکرده در تناژهای مختلف و تجهیزات انبارداری ( انواع جک پالت، استاکر برقی و دستی، پالت تراک و ریچتراک) و تامین قطعات آنها، باطری لیفتراک برقی ، لاستیک های توپر و بادی، انواع الحاقیه های لیفتراک و تعمیر و سرویس و نگهداری تجهیزات انبارداری می توانید با ما در ارتباط باشید.

No comments:

Post a Comment