Tuesday, May 28, 2019

لاستیک لیفتراک

لاستیک لیفتراک

لاستیک لیفتراک
همیشه این سوال برای مصرف کننده مطرح است که از لاستیک مناسب برای لیفتراک خود استفاده می کند یا نه؟ و یا چه زمانی باید لاستیک لیفتراک با یک لاستیک جدید جایگزین شود؟
لاستیک توپر لیفتراک & لاستیک بادی لیفتراک
به عنوان یک قاعده کلی: لاستیک های توپر لیفتراک برای استفاده در محیط های داخلی و لاستیک های پنوماتیک (بادی) لیفتراک در فضای باز استفاده می شوند. لاستیک های توپر برای سطوح صاف داخل انبار و یا فضای باز (فقط آسفالت) ساخته شده است.
در کل لاستیک لیفتراک را می توان به سه دسته کلی تقسیم بندی نمود :

لاستیک پنوماتیک (بادی)

لاستیک های لیفتراک بادی (pneumaticبسیار شبیه به تایرهای سنگین موجود در کامیونهای بزرگراه هستند. این نوع لاستیک ها با هوا پرشده اند. دارای عمق آج زیاد هستند و اغلب از لاستیک با دوامی ساخته می شوند. در این نوع لاستیک لیفتراک در بعضی از برنامه های کاربردی سنگین، به جای هوا با مایع پلی یورتان پر می شود. لیفتراک با تایر پنوماتیک به دلیل انعطافی که این نوع لاستیک ها دارند در سطوح ناصاف دارای عملکرد بهتری هستندبنابراین راننده لیفتراک می تواند مدت زمان بیشتری بدون آنکه صدمه ای به دستگاه وارد شود در سطوح خشن حرکت کند و در عین حال کاربرد تایرهای بادی باعث افزایش عمر مفید لیفتراک می شود.

لاستیک توپر لیفتراک

تایرهای توپر بسیار شبیه به تارهای بادی هستند، با این تفاوت که محفظه هوا را ندارند، بنابراین هیچ وقت پنچر نمی شوند. در این تایرها به طور معمول لایه لاستیکی بر روی یک حلقه فلزی قرار می گیرد (تایرهای حلقه ای). عمر تایرهای توپر بسیار زیاد است ولی مثل تایرهای بادی باعث افزایش عمر مفید لیفتراک نمی شود. تایرهای توپر در دو مدل حلقه ای (press on) و استاندارد تولید می شوند. این تایرهای برای کارهای سنگین طولانی مدت خارج از فضای کارگاه مناسب نمی باشند، شعاع گردش بیشتری نسبت به تایرهای بادی دارند و در مقایسه با تایرهای بادی نیاز به نگهداری بیشتری دارند.

لاستیک لیفتراک پلی اورتان

این نوع تایرهای بسیار سبک، دارای چسبندگی فوق العاده و مقاومت غلتشی بسیار کمی هستند. این تایرها بیشتر برای لیفتراک های الکتریکی و آن هم برای فضای کارگاهی کاربرد دارند. تایرهای پلی اورتان شبیه به تایر های حلقه ای هستند. این تایرها بر روی ریچتراک ها و استاکرها ، پالت تراک ها و جک پالت ها نیز نصب می شوند. این تایرها دارای شعاع گردش عالی هستند. از این تایرها نمی توان برای محیط خارج از کارگاه و حتی برای کارهای سبک استفاده کرد.
نوع کاربری و محل کار تعیین می کند که چه تایری مناسب لیفتراک می باشد. به هر حال خیلی از لیفتراک ها برای نوع خاصی از تایر طراحی شده اند که تایر آن ها را نمی توان با مدل دیگری تغییر داد. لیفتراک هایی که در فضای باز و کارهای سنگین استفاده می شوند نیازمند تایرهایی بادی با چسبندگی زیاد هستند در لیفتراک های الکتریکی با کاربری محدود از تایرهای پلی اورتان استفاده می شود.جدول زیر برخی از تفاوت های این سه گروه از لاستیک را نشان می دهد.

لاستیک توپرلاستیک بادیلاستیک پلی اورتان
نحوه کاربردStandardStandardPress on
سطوح ناهموار خارج انبارNoYesNo
سطوح هموار خارجی انبارYesYesNo
کاربرد داخل انبارYesYesYes
شعاع چرخشخوبشعاع چرخشی بزرگترعالی
در سالهای اخیر با توجه به ورود لاستیک هایی دارای عدم مرغوبیت کافی در بازار ماشین آلات، داشتن منبع مطمئن جهت تهیه تایرهای بروز و با کیفیت مناسب در جلوگیری از توقف های دستگاه، ضروری بنظر می رسد .
شرکت آذران پیشرو صنعت نظر به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه فروش انواع لاستیک لیفتراک با انواع برند ایرانی و خارجی اقدام به فروش و ارسال این نوع لاستیک ها به تمام نقاط کشور نموده است.
با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت قیمتی رقابتی می باشند و این شرکت توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.
در این شرکت لاستیک لیفتراک در سایزهای زیر ارائه می گردد:
لاستیک لیفتراک 9*6.00
لاستیک لیفتراک 10*6.50
لاستیک لیفتراک 12*7.00
لاستیک لیفتراک 15*8.15 (15*9*28)
لاستیک لیفتراک 15*8.25
تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

No comments:

Post a Comment