Tuesday, May 28, 2019

لیفتراک کوماتسو

لیفتراک کوماتسو

شرکت تولیدی ماشین آلات صنعتی لیفتراک کوماتسو (ژاپن)  komatsu ، دومین و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات صنعتی راه سازی بعد از شرکت کاترپیلار  ( Caterpillar Inc ) آمریکا می باشد. این شرکت ژاپنی در سال ۱۹۱۷ در حومه شهر توکیو پایتخت ژاپن بنا نهاده شده و تا به امروز کار خود را در ضیمنه ساخت ماشین آلات صنایع سنگین و تولید لیفتراک کوماتسو ادامه داده است.
لیفتراک کوماتسو یکی از محصولات بسیار پر کاربرد این شرکت می باشد که در سرتا سر دنیا به دلیل کیفیت در ساخت و بازدهی بالا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. تمامی تولیدات لیفتراک این کمپانی دارای تاییده های مختلف بین المللی شبیه به ISO 9001 Quality Management System و یا ISO 14001 Environmental Management Systemm می باشد.

قیمت لیفتراک متناسب با سوخت لیفتراک، تناژ و ظرفیت لیفتراک، برند و…. متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و… در رابطه با فروش انواع لیفتراک کوماتسو (برقی، دیزل و دوگانه سوز) بصورت صفر و کارکرده در تناژهای مختلف و تجهیزات انبارداری ( انواع جک پالت، استاکر برقی و دستی، پالت تراک و ریچتراک) و تامین قطعات آنها، باطری لیفتراک برقی ، لاستیک های توپر و بادی، انواع الحاقیه های لیفتراک و تعمیر و سرویس و نگهداری تجهیزات انبارداری می توانید با ما در ارتباط باشید.

No comments:

Post a Comment